SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pyszne.pl wprowadza Pickup, opcję odbioru zamówienia w restauracji

Serwis Pyszne.pl wprowadził opcję o nazwie Pickup. Pozwala ona użytkownikom na dokonanie online zamówienia w wybranej restauracji, a później na osobisty odbiór w niej gotowego posiłku. - Słuchamy naszych klientów, dopasowujemy się do ich stylu życia i dodajemy możliwości, które mogą skrócić ich drogę do upragnionego posiłku - wyjaśnia Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Funkcja Pickup została udostępniona w aplikacji mobilnej Pyszne.pl w wersjach do systemu iOS oraz Android.

Jak wyjaśnia w komunikacji Pyszne.pl dzięki nowej opcji można teraz złożyć zamówienie jadąc na przykład z pracy do domu i odebrać je w restauracji po drodze. Po wejściu w opcję „Odbiór” użytkownik zobaczy na mapie swoje ulubione restauracje, w których może odebrać jedzenie.

- Części osób najwygodniej jest otrzymać jedzenie dostarczone bezpośrednio do drzwi. Jednak dla innych wygoda może oznaczać coś zupełnie innego: mniej ograniczeń czasu i miejsca, gdy już w drodze do domu mogą zamówić jedzenie przez aplikację, zapłacić i odebrać dania w restauracji, obok której będą przechodzili – wyjaśnia Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Jak podaje Pyszne.pl platforma współpracuje obecnie z ponad 5 tys. barów i restauracji w całej Polsce, ok. 850 z nich znajduje się w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl wprowadza Pickup, opcję odbioru zamówienia w restauracji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stały_klient
Pyszne.pl ma najgorszą obsługę klienta. To niebywałe, że można być tak bezczelnym wobec stałego klienta w dzisiejszych czasach. Odcinają się od odpowiedzialności za swoje błędy. Przerzuciłem przez ten portal tysiące złotych i było kilka sytuacji, gdzie ewidentnie zawiedli z własnej winy i za każdym razem w odpowiedzi na zgłoszenie pomocy odpowiedź brzmi w stylu: "Radź sobie... pozdrawiamy.". Kiedy odpiszesz, że chcesz sprawę z nimi rozwiązać, to oni już po tamtej odpowiedzi, temat zamykają i olewają klienta kompletnie. Zrazili mnie tym kilkukrotnie i już tam nie zamierzam wracać. NAPRAWDĘ NIE POLECAM tego portalu, oszczędzicie sobie nerwów.
odpowiedź