Purmo wybiera WebService
Międzynarodowy portal Purmo
Międzynarodowy portal dla marki Purmo www.purmo.com wykona WebService Grupa SOLIDEX. Zgodnie z umową podpisaną przez WebService z europejskim liderem na rynku grzejników firmą Rettig Heating, producentem marki Purmo, nowy, kompleksowy portal będzie miał charakter produktowo-wizerunkowy, skierowany do klientów indywidualnych oraz podmiotów współpracujących z firmą Rettig Heating. Cele stawiane przed WebService to m.in.:
Portal wdrożony zostanie w oparciu o platformę CMS RedDot Professional, a w ramach projektu WebService zaprojektuje sieciowy wizerunek Purmo, wdroży szablony i mechanizmy interaktywne, dokona ich integracji z platformą RedDot oraz przeprowadzi szkolenia dla redaktorów zarządzających portalem. "Jest to dla nas wyjątkowy projekt, gdyż realizowany będzie na skalę kilku krajów w Europie" - mówi Łukasz Szymula, Członek Zarządu WebService.
Koncern Rettig Heating Group od wielu lat jest niekwestionowanym liderem na rynku grzejników w Europie. Łącznie w fabrykach w Finlandii, Polsce, Niemczech, Belgii, Francji oraz Szwecji produkcja sięga prawie 9 mln sztuk rocznie. Firma specjalizuje się ponadto w produkcji ogrzewania podłogowego i systemów rurowych.
Na polskim rynku grzejniki Purmo obecne są już ponad 10 lat. Duże zainteresowanie produktami sprawiło, że już w rok po sprowadzeniu ich ze Skandynawii, w Warszawie otwarto pierwsze biura handlowe Rettig Heating, zakupiono i zmodernizowano część "Huty Silesia" w Rybniku, gdzie w 1994 r. ruszyła pierwsza linia produkcyjna. Produkcja grzejników w Polsce podlega europejskiemu systemowi kontroli jakości, dzięki czemu w 1995 r. British Standards Institution przyznało Rettig Heating certyfikat ISO 9002, a w 2003 - certyfikat ISO 9001. Firma posiada również certyfikat ISO 14001 przyznany za realizowanie polityki przyjaznej środowisku.
Dołącz do dyskusji: Purmo wybiera WebService