Kobieca kampania Pumy z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon i Carlą Fernandes
Marka Puma startuje z lokalną odsłoną kampanii "She Moves Us", w której ambasadorki - Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes - mają przełamywać stereotypy na temat kobiecej jedności i wzajemnego wsparcia.
"She Moves Us" to globalna inicjatywa marki Puma, która ma na celu budować w kobietach pewność siebie, solidarność i siłę. Marka za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, opowiada historie wielu inspirujących kobiet z całego świata.
Puma z kobiecą kampanią także w Polsce
Filarem lokalnej odsłony globalnej kampanii "She Moves Us" jest współpraca z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają tematy dla nich ważne. Puma wybrała kilka takich społeczności - Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą! – oraz wspólnie z ich administratorkami postanowiła sprawdzić, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe.
Użytkowniczki zgromadzone w grupach zdecydowanie zaprzeczyły, udowadniając, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek oraz z szacunkiem komentować swoje decyzje lub wybory.
Puma nagrodziła odbiorczynie Facebookowych grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiści.
Poza ambasadorkami marki Puma - Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon oraz Carlą Fernandes - w spocie wystąpiły: Marta Kruk - trenerka, Kinga Rajchel - psycholog, Julia "Yulia" Czub - wokalistka, administratorki facebookowych grup: Give Her A Job, Girls Talk PL - Alicja Frączek, Dorota Greniuk, Alicja Marcinkowska, Ola Gąsior, a także odbiorczynie wyżej wymienionych grup, które odpowiadały na pytania zadawane podczas kobiecego eksperymentu.
Autorem koncepcji oraz strategii kampanii "She Moves Us" jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska. Z kolei reżyserią spotu zajęła się Marysia Makowska, zdjęcia do materiałów video wykonał Mikołaj Syguda. Post-produkcje powierzono studiu Televisor. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Havas Media odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Kobieca kampania Pumy z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon i Carlą Fernandes