Pudłowizor, spiekarnik i wylewarka reklamują Avans (wideo)
W telewizji i na outdoorze trwa kampania reklamowa sklepów Avans. Akcję przygotowały firmy Upside i Pan Media Western.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa sklepów Avans pokazuje niedziałający sprzęt AGD i RTV o wymyślnych nazwach: pudłowizor, spiekarnik i wylewarka.
Poszczególne przekazy prezentują jednocześnie nowe urządzenia tego typu dostępne w sieci Avans, zachęcając do ich kupna.
Akcja – mająca charakter wizerunkowo-sprzedażowy – od 21 listopada obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TV4, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style), outdoor (billboardy) oraz materiały BTL.
Kreację kampanii przygotowała agencja Upside, która również – we współpracy z firmą Nextmedia – zajęła się produkcją reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: Pudłowizor, spiekarnik i wylewarka reklamują Avans (wideo)