Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt
Agencja 180heartbeats + JvM wygrała dwa przetargi prowadzone przez grupę KraftHeinz na obsługę reklamową marki ketchupu i koncentratu pomidorowego Pudliszki.
W ramach współpracy 180heartbeats + Jung v Matt zostało strategiczną agencją komunikacji marki Pudliszki i odpowiadać będzie za strategię i kreację nadchodzących kampanii.
Proces przetargowy rozpoczęto w grudniu 2022, a rozstrzygnięto w połowie marca tego roku.
Ostatnie działania reklamowe marka Pudliszki prowadziła w 2021 roku. Kampanię pod hasłem "Cała przyjemność w Pudliszkach" przygotowały agencja BBDO, Carat Polska, Hogarth Worldwide i Papaya Films.
KraftHeinz ma w portfolio także markę Heinz.
Dołącz do dyskusji: Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt
na zdjęciu łapa w jedynym słusznym kolorze skóry już jest :P