SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt

Agencja 180heartbeats + JvM wygrała dwa przetargi prowadzone przez grupę KraftHeinz na obsługę reklamową marki ketchupu i koncentratu pomidorowego Pudliszki.

W ramach współpracy 180heartbeats + Jung v Matt zostało strategiczną agencją komunikacji marki Pudliszki i odpowiadać będzie za strategię i kreację nadchodzących kampanii.

Proces przetargowy rozpoczęto w grudniu 2022, a rozstrzygnięto w połowie marca tego roku.

Ostatnie działania reklamowe marka Pudliszki prowadziła w 2021 roku. Kampanię pod hasłem "Cała przyjemność w Pudliszkach" przygotowały agencja BBDO, Carat Polska, Hogarth Worldwide i Papaya Films.

KraftHeinz ma w portfolio także markę Heinz.

Dołącz do dyskusji: Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
mam nadzieję, że w reklamach pudliszkowych będą same mudziny.
odpowiedź
User
Jan
Najgorszy ulep na rynku, ale i tak szacun za tyle cukru w produkcie
odpowiedź
User
hehe
mam nadzieję, że w reklamach pudliszkowych będą same mudziny.


na zdjęciu łapa w jedynym słusznym kolorze skóry już jest :P
odpowiedź