Pudliszki kampanią wspierają nową linię dań gotowych
Marka Pudliszki wprowadziła do swojej oferty linię warzywnych, bezmięsnych dań gotowych. Wspiera je kampanią przygotowaną przez agencje Opus B i Carat (dentsu).
Pudliszki wprowadziły do swojego portfolio nową „zieloną kategorię” - bezmięsne produkty w słoikach (ready meals) odpowiednie dla wegetarian.
Kampania digital „Otwórz się na zielone!” zachęca do wypróbowania czterech nowych warzywnych dań gotowych oraz do działań proekologicznych. Traktując to hasło w szerszym znaczeniu Pudliszki inspirują do innych pozytywnych zmian dla zdrowia swojego, bliskich czy środowiska.
Nowe produkty wyróżniają się zieloną nakrętką, która jest motywem przewodnim wizualizacji.
Agencja Opus B odpowiada za koncepcję działań, opracowanie KV oraz formatów digital, Carat odpowiada za planowanie mediów.
Dołącz do dyskusji: Pudliszki kampanią wspierają nową linię dań gotowych