Publicis wprowadza globalną ofertę digitalową Nurun
Sieć reklamowa Publicis Worldwide poinformowała o wprowadzeniu globalnej oferty Nurun obejmującej różnego rodzaju usługi internetowe. Funkcjonować ona będzie w 14 krajach na świecie, a w 30 biurach pracować ma przy niej 4 tys. osób.
Nurun ma wzmocnić pozycję Publicis w świadczeniu usług digitalowych. Oferta daje klientom z całego świata dostęp do ujednoliconej oferty w pełnym zakresie - zarówno usług marketingowych, jak i techonologicznych.
Usługi będą realizowane w 30 biurach Publicis Worldwide, m.in. w San Francisco, Szanghaju, Montrealu i Madrycie, a także spółkach zależnych sieci: Pixelpark w Niemczech, AG2 w Brazylii, Machine w Południowej Afryce, Lead2Action w Mexico, IStrat w Indiach, Ineo w Singapurze, Poke w Londynie oraz Modem we Francji, Turcji, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Stanowisko globalnego chief strategic officera Nurun objął David Gompel, który poprzednio był managing directorem w Modem. Funkcję global chief technnology officera pełni Steve Tremblay. Obaj raportują do Arthura Sadouna, CEO Publicis Worldwide.
Nurun będzie odrębnym podmiotem w ramach Publicis Worldwide. Zasoby obu spółek będą wzajemnie wykorzystywane. Nurun ma korzystać m.in. z doradztwa strategicznego Publicis.
Z oferty mają korzystać tacy klienci jak Accor, Apple, Axa, Bradesco, Carrefour, Cartier, Citi, Coca-Cola, EE, GM, Haier, Heineken, L’Oréal, LVMH, Mulberry, Nestle, Orange, Procter & Gamble, Pernod Ricard, Renault, Sanofi, Siemens i Tesla Motors.
Dołącz do dyskusji: Publicis wprowadza globalną ofertę digitalową Nurun