Publicis Media zajmie się obsługą mediową Lindt&Sprungli w Europie
Publicis Media (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową szwajcarskiego producenta słodyczy Lindt & Sprüngli w całej Europie. Będzie odpowiadać za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów.
Nieoficjalnie mówi się, że wygrana Publicis Media to efekt konsolidacji obsługi mediowej Lindt obejmującej kilkanaście europejskich rynków, w tym Wielką Brytanię. Budżet szacowany jest na 100 mln euro w regionie.
- Po kompleksowej ocenie potencjalnych partnerów agencji medialnych, Lindt & Sprüngli może potwierdzić, że firma będzie współpracować z Publicis Media w zakresie strategii medialnej, planowania i zakupu mediów w Europie - poinformował rzecznik firmy odmawiając podania szczegółów dotyczących przetargu.
W końcowym etapie przetargu Publicis Media miał konkurować m.in. z Havas Media i z Omnicom. Dotychczas obsługą mediową Lindt&Sprungli zajmowały się różne agencje na różnych rynkach, w tym również te należące do Dentsu i WPP.
Lindt & Sprüngli w rocznym sprawozdaniu finansowym poinformował, ze w przeciwieństwie do konkurencyjnych firmn nie ograniczył wydatków reklamowych w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media zajmie się obsługą mediową Lindt&Sprungli w Europie