SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 tys. personalizowanych wideo życzeń stworzonych przez AI dla pracowników Publicis Groupe

W dorocznej kampanii Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak Publicis, Leo Burnett, Starcom czy Zenith każdy pracownik na świecie otrzymał personalizowane wideo z podziękowaniami i życzeniami od szefów grupy. 

 Publicis Groupe podsumowuje 2023 r. i z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dziękuje swoim pracownikom za wkład w największe sukcesy grupy, która osiągnęła w ub.r. największy organiczny wzrost wśród grup reklamowych i była liderem w realizacji celów biznesowych, co sprawiło, że pozostaje najwyżej wycenianym holdingiem na rynku.

Każdy pracownik Publicis Groupe otrzymał podziękowania oraz życzenia noworoczne w postaci spersonalizowanego wideo, które powstało z wykorzystaniem AI.  W wideo życzeniach występują wygenerowane przez sztuczną inteligencję postaci Arthura Sadouna, CEO Publicis Groupe, zarządu (Directoire +) oraz Maurice’a Levy’ego, szefa rady nadzorczej Grupy. Do personalizacji życzeń wykorzystane zostały informacje o indywidualnych zainteresowaniach i pasjach każdego z pracowników, udostępnione przez nich w platformie Marcel.

I tak np. szefowie podziękowali Evie - partnerce zarządzającej Grupą, która mieszka w Austrii, Gabi - business lead z São Paulo, która uwielbia przygody, Youriemu - sapient designerowi w Publicis z Seulu, który fascynuje się tańcem, gimnastyką i sztuką, czy Toniemu - EVP w Publicis Media, który mieszka w Kanadzie, uwielbia podróże, sporty wodne i parkour. 

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: 100 tys. personalizowanych wideo życzeń stworzonych przez AI dla pracowników Publicis Groupe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stablediffusion
Chyba to zaczęli robić jakiś rok temu bo jakość katastrofalna a postęp w generowaniu animacji AI na przestrzeni miesięcy skoczył gigantycznie. Innymi słowy: do dupy i wstyd. Pod publiczkę i PR firmy.
odpowiedź
User
stablediffusion
Chyba to zaczęli robić jakiś rok temu bo jakość katastrofalna a postęp w generowaniu animacji AI na przestrzeni miesięcy skoczył gigantycznie. Innymi słowy: do dupy i wstyd. Pod publiczkę i PR firmy.
odpowiedź
User
stablediffusion
Chyba to zaczęli robić jakiś rok temu bo jakość katastrofalna a postęp w generowaniu animacji AI na przestrzeni miesięcy skoczył gigantycznie. Innymi słowy: do *upy i wstyd. Pod publiczkę i PR firmy.
odpowiedź