HiBrands odpowiada za redesign marki Przysnacki
Zespół HiBrands jest odpowiedzialny za odświeżenie marki słonych przekąsek Przysnacki, produkowanych przez Intersnack.
Redesign portfolio produktowego marki Przysnacki to pierwszy wspólny projekt Intersnack i zespołu HiBrands. Współpraca objęła zmiany w portfolio i identyfikacji marki.
- Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań - wyjaśnia Paweł Frej, general creative director w HiBrands - począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości i naturalności, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze - dodaje Frej.
Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.
Dołącz do dyskusji: HiBrands odpowiada za redesign marki Przysnacki