Przyprawy Appetita zamiast Kamis promowane w „MasterChefie”
Marka przypraw Appetita (należy do Grupy Colian) będzie promowana jako sponsor i poprzez lokowanie produktu w kulinarnym talent show „Masterchef” w TVN. Działania te realizuje Mediabrands Studio, komórka branded content działająca w Universal McCann.
Uczestnicy kulinarnego talent show w TVN, którego jurorami są Magda Gessler, Michael Moran i Anna Starmach, do przyrządzania konkursowych potraw w tym sezonie używać będą przypraw i ziół marki Appetita.
W dwóch pierwszych edycjach tego programu swoje przyprawy lokowała marka Kamis (McCormick Polska). Zrezygnowała z tych działań zgodnie z przyjętą wcześniej strategią – planowała bowiem taką aktywność na zasadzie taktycznej, wykorzystując popularność takich formatów. Zakończyła korzystanie z product placement, gdyż uznała że założone cele stawiane obecności marki Kamis w takich programach zostały osiągnięte.
Przedstawiciele Coliana nie odpowiedzieli nam, w których innych produkcjach pojawi się Appetita ani czy lokowaniu produktu zostanie wsparte klasyczną kampanią reklamową.
Wiadomo jedynie, że marka jest obecna product placementowo również w nadawanym w TVN Style programie Anny Starmach „Pyszne 25”.
Dołącz do dyskusji: Przyprawy Appetita zamiast Kamis promowane w „MasterChefie”