„Przyjemnie każdego dnia” - McDonald’s reklamuje McCafe (wideo)
W nowej kampanii restauracji McDonald’s reklamowana jest dostępna w nich oferta kaw McCafe. Akcję, pod hasłem „Przyjemnie każdego dnia”, przygotowały firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
Reklamy pokazują osoby z wielu grup społecznych, które w różnych codziennych sytuacjach piją kawę z menu McCafe - zarówno w samych restauracjach McDonald’s, jak też podaną na wynos. Kampania podkreśla, że kawa McCafe jest serwowana na różne sposoby, dzięki czemu spełnia oczekiwania odmiennych klientów. Podsumowuje to hasło: „McCafe. Przyjemnie każdego dnia”.
Kampania zaczęła się zaraz po zakończeniu kolejnej akcji, w ramach której kawa w lokalach McDonald’s w godzinach porannych była podawana za darmo (więcej na ten temat).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Reklamy do kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a działania public relations realizuje agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: „Przyjemnie każdego dnia” - McDonald’s reklamuje McCafe (wideo)