„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 357 180 egz. i w porównaniu do sierpnia 2013 roku zmalała o 0,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,71 proc. do 216 918 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 260 egz., po spadku o 36,18 proc. - największym w zestawieniu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 122 179 egz., po spadku w skali roku o 24,82 proc.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
446 447 |
357 180 |
357 180 |
484 667 |
359 369 |
359 369 |
Tina |
310 445 |
216 918 |
216 918 |
392 278 |
280 656 |
280 656 |
Pani Domu |
240 400 |
169 351 |
169 260 |
332 500 |
265 301 |
265 210 |
Naj |
179 936 |
122 179 |
122 179 |
249 937 |
162 505 |
162 505 |
W porównaniu do lipca 2014 roku prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 13,98 proc. Jedyny wzrost - wynoszący 8,50 proc. - odnotowała „Przyjaciółka”.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
446 447 |
357 180 |
357 180 |
428 280 |
329 213 |
329 213 |
Tina |
310 445 |
216 918 |
216 918 |
315 717 |
219 694 |
219 694 |
Pani Domu |
240 400 |
169 351 |
169 260 |
270 800 |
196 859 |
196 768 |
Naj |
179 936 |
122 179 |
122 179 |
184 878 |
127 658 |
127 658 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie