„Przyciągamy treścią” - kampania wizerunkowa Publio.pl
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Publio.pl (Agora) pod hasłem „Przyciągamy treścią”. Akcja obejmuje internet, prasę oraz outdoor i potrwa do końca września.
W kampanii wykorzystano przerobione fotografie psów, wraz z odnoszącym się do Publio.pl hasłem „Przyciągamy treścią”. Ma ono podkreślać bogatą ofertę ebooków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych księgarni internetowej.
- Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. „Przyciągamy treścią” chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury - mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.
Akcja obejmuje internet (serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl.
Dołącz do dyskusji: „Przyciągamy treścią” - kampania wizerunkowa Publio.pl