Przetarg na wybór agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP
PKO Bank Polski zdecydował się ogłosić dwa przetargi ograniczone na wybór: agencji reklamowej i domu mediowego.
Wyłonione w tym trybie firmy będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku: planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy).
Od 1999 roku PKO Bank Polski współpracuje z konsorcjum agencji reklamowych PZL Sp. z o.o., Euro RSCG 4D oraz domu mediowego OMD Poland.
- Ogłoszony przez nas przetarg na wybór nowej agencji reklamowej nie wynika z utraty zaufania do naszych dotychczasowych partnerów. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP – Jednak przez 7 lat wiele się zmieniło na rynku reklamy a przetarg umożliwi nam szczegółowe rozpoznanie aktualnych trendów rynkowych i dostosowanie się do nich.
W najbliższym piątkowym (30.06.2006r.) i czwartkowym (06.07.2006 r.) wydaniu „Rzeczpospolitej” ukażą się ogłoszenia PKO Banku Polskiego o ww. przetargach.
Proces przetargowy będzie się składał z kilku etapów (dla obu przetargów jednakowo):
Zaproszenie agencji reklamowych typu full service (lub konsorcjum agencji) oraz domów mediowych, zainteresowanych świadczeniem usług rekamowych dla Banku, do zgłoszenia się do przetargów.
Wybór przez Komisję Przetargową banku spośród zgłoszonych agencji minimum pięciu, które zostaną zaproszone do uczestnictwa w dalszym postępowaniu i którym zostaną przedstawione szczegółowe oczekiwania – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz briefy. Bank zapewni agencjom min. 6-tygodniowy okres na przygotowanie materiałów. Zaproszenie agencji na prezentacje. Czas przeznaczony na prezentację będzie ściśle określony i jednakowy dla każdej agencji - podał Marek Kłuciński.
Wczoraj został podpisany list intencyjny ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych, w którym obie strony uzgodniły zasady przeprowadzenia przetargu, zgodnie ze standardami przyjętymi przez SAR.
Dołącz do dyskusji: Przetarg na wybór agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP