Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie
Sieć Play rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę marki w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W przetargu bierze udział kilka agencji, spośród których zostanie wybrana jedna prowadząca wszystkie działania Play w sieci. Dotąd tym segmentem zajmowały się Artegence i Isobar, które także startują w przetargu. - Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - potwierdza w rozmowie z nami Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Jak poinformował nas Play ustami Marcina Gruszki przetarg z którym sieć właśnie wystartowała ma znaleźć swój finał w sierpniu br.
Procedura przetargowa ma wyłonić jedną agencję, która poprowadzi działania reklamowe i wizerunkowe Play w całej przestrzeni internetowej. Do tej pory segment związany ze stronami www czy e-sklepem operatora obsługiwała Artegence, zaś platformy społecznościowe agencja Isobar Polska. Teraz obie firmy kończą swoje kontrakty z Play, ale startują w przetargu wraz z kilkoma innymi agencjami, których nazw Gruszka nie zdradza.
W rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznik Play wyjaśnia genezę nowej polityki operatora związanej z obsługą marki w mediach internetowych.
- Play zawsze jest w awangardzie, dlatego szukamy bardzo kreatywnego i efektywnego partnera. Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - podkreśla Gruszka.
Dołącz do dyskusji: Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie
To prawda,od miesiąca jestem szczęśliwym nie-klientem tej sieci bez zasięgu sieci. Jakość coraz gorsza a oni tylko ładują kasę w coraz to nowych-starych celebrytów.