Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie
Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg reklamowy marki Lay’s (należy do PepsiCo).
VMLY&R - jako agencja prowadząca - zunifikuje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków.
Wygrany kontrakt, poza kampanią repozycjonującą markę, zakłada pracę nad taktycznymi, regionalnymi projektami: od ATL-u przez digital i commerce, po produkcję social media toolkitów.
- Sam udział w tym przetargu i zaproszenie do rywalizacji w gronie największych sieciowych agencji w Europie były przywilejem. Zwycięstwo jest jednym z najważniejszych kroków milowych w historii naszej agencji - komentuje Dawid Szczepaniak, chief creative officer, partner w VMLY&R Poland.
Polski oddział VMLY&R przygotował ostatnio regionalną kampanię Lay's „Movies taste better with Lay’s". Zasięgiem obejmuje 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Dołącz do dyskusji: Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie