Przeszkody na rynku mobilnej reklamy
Prawie 77 milionów mobilnych subskrybentów z USA przypomina sobie,że widziało reklamę na ekranie swojego telefonu.
W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba ta jest aż o 81 procentwyższa - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nanajnowsze badanie firmy Nielsen Mobile.
Co prawda sygnalizuje to poprawiającą się sytuację na rynkumobilnej reklamy, ale badanie pokazuje też, ze wzrost jest tutajniższy niż w przypadku korzystania z mobilnych mediów. Przykładowowiększość respondentów ze wspomnianej grupy (63 procent) widzimobilne reklamy tylko raz w miesiącu lub nawet rzadziej.
Z badania Nielsen Mobile wynika również, że wśród amerykańskichsubskrybentów czołowymi kategoriami mobilnych danych są wiadomościSMS (korzysta z nich 53 procent respondentów), a następniewiadomości MMS (26 procent), gry (21 procent), pobieranie dzwonków(19 procent) oraz mobilny internet (17 procent).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Przeszkody na rynku mobilnej reklamy