Przeprosiny w kampanii PZU (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła siękampania reklamowa "Lepsza cena OC w PZU". Akcja pokazuje ludziprzepraszających swoich znajomych, że odradzili im skorzystanie ztej oferty.
Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamującej wprowadzone wpołowie maja zniżki na ubezpieczenie OC w PZU opiera się nazałożeniu, że wybierając polisę samochodu, ludzie kierują sięprzede wszystkim opiniami innych osób, a sami też chętnie doradzająinnym wybór ubezpieczyciela. W akcji pod hasłem "Lepsza cena OC wPZU" bohaterowie na różne sposoby przepraszają bliskie sobie osoby,że odradzili im skorzystanie z tej oferty. - Jednym z głównychcelów kampanii jest przełamanie stereotypowej opinii o drogimubezpieczeniu OC w naszej firmie - wyjaśnia Wojciech Pronobis,dyrektor zarządzający ds. marketingu w Grupie PZU. Przekazutrzymany w konwencji akcji społecznej ma pokazać, że nie polecającznajomym ubezpieczenia w PZU, wprowadza się ich w błąd i pozbawiamożliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty.
Kampania od 22 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat,TVN, TV4, TVN 7, TVN Mix, stacje z pakietu At Media, Discovery,Polsat 2 i Polsat Sport), radiu (RMF FM, RMF Classic, Trójka, RadioZet, sieć Eska), prasie (Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, pakiet Media Regionalne, Angora, Forum, Newsweek,Polityka, Wprost), internecie (o2.pl, wrzuta.pl, otineo.pl,Onet.pl, Interia.pl, Google.pl, seici Ad.net i Arbo,nasza-klasa.pl, Gadu-Gadu) oraz kinach z sieci CinemaCity.
Ponadto w ramach akcji prowadzone są działania ambientowe naautobusach (tablice z tyłu), w punktach obsługi klienta PZU(wyklejki na witrynach, ulotki i plakaty) oraz w klubach i pubach(naklejki).
Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka tygodni - przygotowałaagencja reklamowa Leo Burnett, a media zaplanował i wykupił dommediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Przeprosiny w kampanii PZU (wideo)