SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przepis na życie” pokonuje filmy i seriale konkurencji

Nowy serial TVN “Przepis na życie” ogląda w niedziele średnio 3,06 mln widzów, czyli więcej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne telewizje. Produkcja ma jednak słabsze wyniki niż TVN notowała w tym paśmie rok temu.

“Przepis na życie” nadawany jest w niedziele o 21.25, czyli tuż po show “X Factor”. Udział serialu w grupie 4+ wynosi 20,87 proc., co daje emitującego go stacji pozycję lidera – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie TVP 2, pokazująca filmy fabularne, osiągając udział na poziomie 17,77 proc. Trzecia jest TVP 1 (też filmy; 17,43 proc.), a czwarty  - Polsat (“Kości”; 14,79 proc.). 

W grupie komercyjnej, czyli wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat, udział “Przepisu” jest nieco wyższy i wynosi 22,99 proc. Drugie miejsce tutaj także zajmuje TVP 2 (19,84 proc. udziału), ale trzeci jest Polsat (17,48 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. widownia TVN w paśmie emisji serialu była wyższa. Kanał śledziło bowiem 4,29 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 27,85 proc. i 23,89 proc. W tym czasie trwały jeszcze wydania “Tańca z gwiazdami”, który był programem z dłuższymi odcinkami niż emitowany obecnie w jego paśmie “X Factor”.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Przepis” śledzą głównie kobiety, widzowie po 25. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Przepis na życie” to obyczajowa opowieść o trzydziestoparoletniej Ance, której świat załamał się w ciągu jednego dnia – straciła pracę, a jej mąż odszedł do innej. Sens życia na nowo bohaterka odnajduje w swojej pasji - gotowaniu. W serialu grają m.in. Magdalena Kumorek, Piotr Adamczyk, Borys Szyc, Edyta Olszówka i Maja Ostaszewska, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska.


Widownia “Przepisu na życie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2011 2 932 816 20,05% 22,55%
13-03-2011 2 836 428 19,96% 21,46%
20-03-2011 3 408 814 23,52% 24,66%
27-03-2011 3 053 929 20,01% 23,20%
Średnia 3 057 444 20,87% 22,99%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Przepis na życie 3 057 444 20,87% 22,99%
TVP 2 2 600 073 17,77% 19,84%
TVP 1 2 549 533 17,43% 13,79%
Polsat 2 162 787 14,79% 17,48%

 


Profil widowni produkcji

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,88% 72
Kobiety 65,12% 126
Wiek  4-9 1,95% 33
 10-15 4,10% 60
16 - 19 3,24% 58
20 - 24 4,29% 55
25 - 29 10,82% 122
30 - 34 9,58% 116
35 - 39 8,76% 119
40 - 44 10,31% 161
45 - 49 6,74% 98
50 - 54 9,22% 115
55 - 59 10,62% 137
60+ 20,37% 101
Wlk. miasta Wieś 26,04% 67
< 50 tys. 25,70% 107
50-100 tys. 12,31% 143
100-200 tys. 10,17% 126
> 200 tys. 25,77% 128
Zawód Top management 13,52% 156
Pracownicy średniego szczebla 23,14% 154
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,73% 94
Emeryci 26,34% 103
Inni 18,28% 60
Wykształcenie Podstawowe 36,92% 82
Średnie 37,61% 127
Wyższe 19,42% 155
Inne 6,06% 48


 

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” pokonuje filmy i seriale konkurencji

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
p
Właśnie obejrzałam najnowszy odcinek. Ten serial to jeden wielki product placement.
0 0
odpowiedź
User
ida
jak każda filmowa produkcja TVN.

Może to taki bonus? Jak siada fabuła, to zawsze można sobie urządzić quiz, kto zapamięta więcej reklamowanych marek ;)

0 0
odpowiedź
User
ala
baaaardzo fajny film.
0 0
odpowiedź