Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk
Przemysław Puchalski został dyrektorem kreatywnym w agencji interaktywnej WebTalk. Pracuje w niej od trzech lat.
Jako dyrektor kreatywny Przemysław Puchalski odpowiada m.in. za zarządzanie działem kreacji WebTalk - studiem graficznym i działem copywritingu, a także tworzenie koncepcji kreatywnych i współtworzenie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów.
Realizuje projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Kia Motors Polska, ORLEN, Exim Tours, Piaggio, Vespa, CityFit, Ruukki oraz Kazar. Dotychczas pełnił funkcję art directora.
Przemysław Puchalski z branżą reklamową i PR związany jest od 2008 roku. Zanim dołączył do zespołu WebTalk, współpracował z wieloma agencjami reklamowymi i PR (m.in. Konkret PR, Pegasus Advertising), jako designer i copywriter dla takich marek jak: Grey Goose, Dewar’s, Bombay Sapphire, Carslberg Poland, Stena Line, Merrell, Cat, Vichy, Lee, Wrangler i Converse.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk