Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska
Od stycznia 2022 domeną CX w Kantar Polska kieruje Przemysław Kuraczyk.
Przemysław Kuraczyk od 14 lat zaangażowany jest w projekty związane z poprawą doświadczeń konsumentów w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji. W swojej pracy koncentruje się na całościowym rozwoju procesów biznesowych służących budowaniu relacji z konsumentami.
Współtworzył strategię CX i projekty transformacji Customer Centricity. Swoje doświadczenia zdobywał w największych firmach telekomunikacyjnych w Polsce (Orange, Play, UPC) oraz w branży ubezpieczeń inwestycyjnych (Vienna Life).
Kantar unowocześnia ofertę badań UX
- Słuchając naszych klientów, jesteśmy zdeterminowani, żeby zmieniać i unowocześniać naszą ofertę w zakresie badań CX. Chcemy skupić się między innymi na takich obszarach jak konsulting strategiczny, digital experience konsumentów i naszym partnerstwie z dostawcami platform specjalizujących się w tzw. experience management. Jestem przekonany, że obecność Przemka w Kantarze wzmocni te procesy, nada im odpowiednią dynamikę i pomoże w transformacji z klasycznego modelu badań CX, do modelu Business of Experience. Wkrótce będziemy informować naszych klientów, jak badania realizowane przez zespół Przemka pomogą im rozwijać biznes i zmieniać / projektować doświadczenia konsumentów - mówi Kamil Michalski, managing director, Kantar Polska.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska