''Przekrój'' sprzedaje ostatnią stronę
Czwarta okładka ”Przekroju” od września na sprzedaż.
Pierwszy wrześniowy numer tygodnika "Przekrój" na ostatniej stronie - zamiast Rozmaitości, rozsławionych m.in. historyjkami o Profesorze Filutku - będzie miał reklamę - czytamy w portalu gazeta.pl.
Taką decyzje podjęło wydawnictwo Edipresse Polska, wydawca tygodnika. "Cena tej strony to 75 tys. zł. Do tej pory była ona oferowana raz do roku w drodze licytacji i nie figurowała w cenniku. Dla porównania, druga okładka "Przekroju" kosztuje 66 tys. zł, a trzecia - 49,2 tys. zł (ceny netto)" .
Dotąd ostatnią stronę "Przekroju" zajmował rozrywkowy dział "Rozmaitości", prezentujący dawniej m.in. rysunkowe przygody Profesora Filutka czy komiksowe historyjki o Rodzinie Obłych. Wydawca nie podjął jeszcze decyzji, czy stronę zlikwidować całkowicie, czy też przenieść jej zawartość do środka numeru. "W dawnym "Przekroju" ostatnia strona była jedną z najbardziej czytanych, w tygodniku Piotra Najsztuba jest zdecydowanie słabsza".
Dołącz do dyskusji: ''Przekrój'' sprzedaje ostatnią stronę