“Przegląd Sportowy” z serią “Skarbów Kibica”
W piątek 5 sierpnia br. i w sobotę 6 sierpnia wraz z “Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) ukażą się dwa dodatki “Skarb Kibica”. Pierwszy poświęcony będzie polskiej lidze piłkarskiej, a drugi dotyczyć będzie rozgrywek niemieckiej Bundesligi.
W piątkowym “Skarbie Kibica”, poświęconym polskim rozgrywkom I, II i III ligi piłkarskiej w rundzie jesiennej, znajdą się informacje o składach drużyn, transferach piłkarzy i taktyce piłkarskich zespołów. W numerze pojawią się również zdjęcia drużyn występujących w I lidze, statystyki spotkań, a także dokładne terminarze meczów w nowym sezonie.
Z kolei sobotni dodatek do “Przeglądu Sportowego” - "Skarb Kibica Liga Zagraniczna - Niemcy" - będzie dotyczył rozgrywek ligowych w niemieckiej Bundeslidze. Czytelnicy znajdą w wydaniu informacje o składach drużyn, terminarz spotkań, sylwetki największych gwiazd, a także statystyki i ciekawostki z niemieckich boisk.
Dodatek o Bundeslidze zapoczątkuje regularny cykl “Skarbów Kibica” poświęconych ligom zagranicznym. W środę 10 sierpnia na rynek trafi “Przegląd Sportowy” z dodatkiem o lidze francuskiej (Ligue 1), w sobotę 13 sierpnia o lidze angielskiej (Premier League), 20 sierpnia o lidze hiszpańskiej (LFP), a 27 sierpnia o włoskiej (Lega Calcio).
"Skarb Kibica Liga Polska. Część 2 - I, II i III Liga - Jesień 2011/2012" ukaże się w objętości 92 stron, a cena Przeglądu Sportowego z piątkowym dodatkiem wyniesie 4,50 zł. Dodatek dołączony zostanie też do śląskiego dziennika “Sport”. Redaktorem prowadzącym piłkarskiego “Skarbu Kibica” jest Roman Brzozowski. Sobotni "Skarb Kibica Ligi Zagraniczne - Niemcy" liczyć będzie 28 stron, a cena dziennika z dodatkiem wyniesie 2,90 zł. Redaktorem prowadzącym wydania jest Michał Zaranek.
Obu specjalnym dodatkom towarzyszą działania promocyjne. Piątkowy i sobotni “Skarb Kibica” wsparte są kampanią reklamową w telewizji (m.in. Polsat, Polsat Sport, TVN, TVP, TVP Info i TV Puls), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Eska i Radio dla Ciebie), prasie i internecie oraz w tytułach Ringier Axel Springer Polska. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: “Przegląd Sportowy” z serią “Skarbów Kibica”