Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny
Trzech na czterech klientów kupuje sprzęt komputerowy i RTV/AGD w sklepach stacjonarnych. Popularność e-sklepów zwiększa się, a najważniejszą cechą przy wyborze produktu wciąż pozostaje dobra cena - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Sklepy internetowe jako miejsce zakupów sprzętu RTV/AGD i komputerowego wskazało 28 proc. badanych. Sklepem, w którym klienci najczęściej dokonują zakupów (internetowo i stacjonarnie) jest RTV Euro AGD.
Najważniejszym kryterium wyboru miejsca zakupu sprzętu RTV/AGD i komputerowego jest przede wszystkim cena. Ważnym czynnikiem jest też dostępność poszukiwanego produktu. Klienci zwracają uwagę również na bliskość położenia sklepu stacjonarnego, a w przypadku sklepu stacjonarnego ważne jest dla nich zaufanie.
Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą ankiety internetowe (CAWI) wśród członków panelu internetowego epanel.pl. Respondentami były osoby, które w ciągu ostatniego roku kupiły produkty z kategorii RTV/AGD/sprzęt komputerowy lub w ciągu najbliższego roku zamierzają kupić taki sprzęt, N=501. Badanie realizowano w czerwcu br.
Dołącz do dyskusji: Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny