Przed zakupem Internet najważniejszy
Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. rokużycia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnymzakupem danego produktu.
Wynika z raportu firmy Burst Media.
Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymimetodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych,9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta nabroszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.
Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiłazakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.
Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentkikupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane zezdrowiem i urodą (27 procent).
Dołącz do dyskusji: Przed zakupem Internet najważniejszy