SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przebojowe babeczki” reklamują margaryny Z Kruszwicy

W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa margaryn do pieczenia Z Kruszwicy. Akcję pod hasłem „Przebojowe babeczki z Kruszwicy” przygotowały dział marketingu ZT Kruszwica, Koledzy Strategia &Kreacja i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa margaryn do pieczenia Z Kruszwicy jest oparta na wizerunku trzech energicznych gospodyń domowych. Poszczególne przekazy pod wspólnym hasłem „Przebojowe babeczki z Kruszwicy” mają podkreślać bogate tradycje tej marki. Jednocześnie niektóre layouty zawierają przekazywane z pokolenia na pokolenie przepisy na wypieki.
 



Akcja obejmuje prasę (m.in. „Tina”, „Naj”, „Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Poradnik Domowy”), internet oraz outdoor (nośniki w aglomeracji katowickiej).

Kreację kampanii przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z agencją reklamową Koledzy Strategia &Kreacja, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Przebojowe babeczki” reklamują margaryny Z Kruszwicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl