Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental
Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa koncernu paliwowego Shell oraz producenta opon Continental
Kampania opiera się na loterii promocyjnej, w której główną nagrodą są bilety na mecze w zbliżających się piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech FIFA 2006. Ponadto wygrać można piłki Continental oraz dwudziestopięcioprocentowe rabaty na opony Continental, a uczestnicy programu lojalnościowego SMART otrzymują dodatkowe szanse na wygrane. Nagrody, których fundatorem jest Continental, można zdobyć tankując paliwo na stacjach Shell. Promocja trwa od 8 marca do 14 kwietnia br.
Kreację materiałów BTLowych przygotował niemiecki oddział agencji Proximity, a wszystkie europejskie oddziały tej agencji zaadaptowały je dla potrzeb lokalnych rynków.
Sieć Proximity Worldwide, po wygraniu międzynarodowego przetargu, sieciowo obsługuje koncern Shell w zakresie BTL.
Dołącz do dyskusji: Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental