Provident dodaje otuchy Polakom w nowej odsłonie akcji „Mam plan na szczęście”
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej „Mam plan na szczęście” firmy pożyczkowej Provident. Komunikację przygotowują MullenLowe Warsaw, OMD, F1LM i Państwo Rodzeństwo.
W najnowszej kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich by nie odkładali szczęścia na później. Marka pokazuje w reklamach zabawne, ale i wzruszające przykłady, podkreślając, że „plan na szczęście” można zrealizować tu i teraz.
Provident z reklamą „Mam plan na szczęście"
- Kolejna odsłona w ramach platformy komunikacyjnej firmy Provident „Mam plan na szczęście", emanuje optymizmem, którego tak bardzo potrzebujemy w tych czasach – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.
Obecna kampania to trzecia odsłona nowej strategii komunikacji marki realizowanej w ramach nowego formatu kreatywnego. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.
Dołącz do dyskusji: Provident dodaje otuchy Polakom w nowej odsłonie akcji „Mam plan na szczęście”