SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prosty język robi różnicę” w nowej kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski w nowej kampanii internetowej ,,Prosty język robi różnicę” zwraca uwagę na potrzebę upraszczania języka urzędowego i finansowego. Za przygotowanie akcji odpowiadają Mosqi.To i MullenLowe Mediahub.

Bank zaangażował do nowego spotu reklamowego aktorów dubbingowych, Monikę Pikułę i Janusza Zadurę. W studiu czytają złożone komunikaty urzędowe i z humorem je komentują.

- W spocie pobawiliśmy się formą. Zaprosiliśmy do niego znakomitych aktorów: Monikę Pikułę i Janusza Zadurę, których głosy rozpoznają tysiące. Jednak trudny tekst, nawet wypowiedziany głosami Lei z ,,Gwiezdnych Wojen” czy Rico z ,,Pingwinów z Madagaskaru”, wciąż pozostaje trudnym tekstem. Aktorzy bawią się nim, ale koniec końców chcą to powiedzieć normalnie, po ludzku, po prostu - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania trwa w internecie.

Za kreację spotu odpowiada Mosqi.To, a zakup mediów powierzono MullenLowe Mediahub.

Dołącz do dyskusji: „Prosty język robi różnicę” w nowej kampanii ING Banku Śląskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bubu
słodki bełkocik, jakby to było o sprawkach, a mówimy o poważnych sprawach - o pieniądzach
odpowiedź
User
tomek_ef
słodki bełkocik, jakby to było o sprawkach, a mówimy o poważnych sprawach - o pieniądzach

I... ?
odpowiedź