„Prosty język robi różnicę” w nowej kampanii ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski w nowej kampanii internetowej ,,Prosty język robi różnicę” zwraca uwagę na potrzebę upraszczania języka urzędowego i finansowego. Za przygotowanie akcji odpowiadają Mosqi.To i MullenLowe Mediahub.
Bank zaangażował do nowego spotu reklamowego aktorów dubbingowych, Monikę Pikułę i Janusza Zadurę. W studiu czytają złożone komunikaty urzędowe i z humorem je komentują.
- W spocie pobawiliśmy się formą. Zaprosiliśmy do niego znakomitych aktorów: Monikę Pikułę i Janusza Zadurę, których głosy rozpoznają tysiące. Jednak trudny tekst, nawet wypowiedziany głosami Lei z ,,Gwiezdnych Wojen” czy Rico z ,,Pingwinów z Madagaskaru”, wciąż pozostaje trudnym tekstem. Aktorzy bawią się nim, ale koniec końców chcą to powiedzieć normalnie, po ludzku, po prostu - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania trwa w internecie.
Za kreację spotu odpowiada Mosqi.To, a zakup mediów powierzono MullenLowe Mediahub.
Dołącz do dyskusji: „Prosty język robi różnicę” w nowej kampanii ING Banku Śląskiego
I... ?