PromoTraffic tworzy dział marketing automation i wzmacnia zespół
PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, rozwija nowy dział marketing automation. Wzmacnia także dział obsługi klienta, SEO, PPC, zatrudniając nowe osoby.
Firma utworzyła nowy dział zajmujący się marketing automation. - Nasz nowa usługa świetnie odpowiada na zapotrzebowanie rynku i wypełnia lukę, jaka istnieje pomiędzy dostawcami technologii do marketing automation a e-commerce. Inwestycja w kompetencje związane z marketing automation ma na celu wspieranie naszych klientów na wszystkich etapach lejka zakupowego - mówi Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.
Nowy dział wzmocnili Marta Nowak oraz Dariusz Wiejaczka, którzy posiadają kilkuletnie doświadczenie wdrażania strategii marketing automation dla firm B2B, B2C i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Oboje wcześniej pracowali w Salesmanago.
Nowe osoby w zespole PromoTraffic
Do zespołu customer success PromoTraffic w ostatnim czasie dołączyli: Emilia Kacperczyk, Rafał Idzik, Miłosz Połeć i Marek Jastrzębski.
Emilia Kacperczyk doświadczenie zdobywała jako account manager w agencji Semahead, Rafał Idzik jako customer success specialist w agencji marketingowej Veneo i Semahead, a Miłosz Połeć jako new business manager w Veneo.
Z kolei Marek Jastrzębski, przed dołączeniem do PromoTraffic, pracował w firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania do voicebota.
Dział SEO wzmocniła Agnieszka Rączka, a PPC Karolina Lewicka, w czego dział SEO/PPC liczy już niemal 30 ekspertów.
PromoTraffic to agencja digitalowa dla branży e-commerce wyspecjalizowania w SEO/PPC, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych na rynku krajowym i za granicą. Na rynku funkcjonuje od 2012 r. W ostatnich miesiącach pozyskała obsługę marek takich jak Salomon, Martes Sport, Max Fliz, Intymna.pl, Kazar, czy Green Cell.
Dołącz do dyskusji: PromoTraffic tworzy dział marketing automation i wzmacnia zespół