Promocyjne doładowanie Volta
Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród"
Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród". Promocja miała formę konkursu, wizualizowanego za pomocą schłodzonej puszki (pełnej nagród), wynurzającej się z kostek lodu. Każdy uczestnik otrzymywał markowe etui na płyty CD, a na wygrywających czekały placaki Volta i rasowe discmany. Na specjalnych, promocyjnych puszkach Volta Originala i Stronga pojawił się charakterystyczny złoty pasek i specjalne kluczyki (także złote) - dzięki którym można bylo "uzbierać" cenniejsze nagrody.
W kampanii promocyjnej użyto zróżnicowanych narzędzi POS i BTL (plakaty, ulotki, displaye, woblery, shelftalkery, stoppery, owijki i zawieszki paletowe) oraz infolinii. Marka Volt należy do portfolio browaru Carlsberg Okocim SA i jest od chwili powstania obsługiwana przez agencję Moby Dick Group.
Dołącz do dyskusji: Promocyjne doładowanie Volta