„Lubella i 1000 pomysłów” - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię marki Lubella - „Lubella i 1000 pomysłów”. Wykorzystała w niej ponownie poklatkową animację, która rok temu wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która za tę realizację odpowiada a agencją Schulz Brand Friendly.
W najnowszej kampanii, podobnie jak w działaniach ubiegłorocznych, reklamy Lubelli mają być źródłem inspiracji - tym razem marka podpowiada, jak z sezonowych składników można przygotować dania makaronowe.
Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok. Kampania Lubelli nawiązuje nie tylko do produktów sezonowych, ale także do poszczególnych okazji, jakie towarzyszą w kuchni w ciągu roku. Pierwsza, zimowa propozycja marki, to pomysł na rozgrzewającą kolację dla dwojga.
Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej - ta formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez Schulz dla firmy Madej Wróbel.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii, która obejmuje m.in. telewizję i internet zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Lubella i 1000 pomysłów” - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę