Kaufland odpowiada na ruchy konkurencji własną "tarczą antyinflacyjną"
Sieć Kaufland obniży ceny ponad 1000 produktów o 10 proc. Rabatem będą objęte zarówno artykuły spożywcze, jak i przemysłowe czy drogeryjne. Akcja promocyjna potrwa przez 6 tygodni. Akcja trwa pod hasłem „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji”.
W ramach akcji pod nazwą „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji” klienci sklepów Kaufland już od 5 maja mogą liczyć na dodatkowe rabaty. Mechanizm jest bardzo prosty – co tydzień detalista obniży ceny ponad 1000 artykułów o 10 proc. Lista produktów objętych akcją w danym tygodniu będzie dostępna na stronie internetowej detalisty.
Obok aktualnej akcji promocyjnej Kaufland pozwala na obniżenie cen za zakupy, np. honorując Kartę Dużej Rodziny – za każde wydane 100 zł posiadający kartę mogą otrzymać bon o wartości 5 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Dodatkowe rabaty czekają też na użytkowników programu lojalnościowego Payback.
Zobacz: Minimalny koszyk zakupowy w lutym był droższy o 3,97 proc. niż przed rokiem
Dyskonty z własnymi "tarczami antyinflacyjnymi"
W obliczu najwyższej od lat inflacji, działające w Polsce sieci handlowe starają się przyciągać klientów akcjami promocyjnymi.
W połowie kwietnia Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową podkreślającą, że do końca czerwca br. nie podwyższy cen 150 najczęściej kupowanych produktów. Ofertę reklamuje slogan „Tarcza Biedronki - Antyinflacyjna”.
Na początku maja na akcję konkurenta odpowiedział Lidl, rozpoczynając emisję spotów reklamowych nawiązujących do teleturnieju "Jeden z dziesięciu". W reklamie podkreślono, że „Lidlowe ceny są niskie, choćby nie wiem co!” oraz że „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją”.
W związku z wysokim wzrostem cen, od początku lutego obowiązuje tzw. tarcza antyinflacyjna, zgodnie z którą stawka VAT na żywność i napoje została zmniejszona z 5 proc. do zera.
Dołącz do dyskusji: Kaufland odpowiada na ruchy konkurencji własną "tarczą antyinflacyjną"