Promocja Dr.Oetkera
W największych sieciach handlowych na terenie całej Polski trwa promocja sprzedaży budyni tradycyjnych Dr.Oetkera.
Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
Celem promocji jest zbudowanie w świadomości klientów wizerunku budyni Dr.Oetkera jako marki dostępnej i bliskiej, do codziennego spożywania. Działania promocyjne mają na celu podkreślenie doskonałej jakości oraz walorów smakowych produktu, zdobywających uznanie podczas badań konsumenckich.
W ramach akcji promocyjnej przez 6 kolejnych weekendów, w sieciach handlowych Auchan, Real, Geant, Carrefour, Leclerc oraz większych supermarketach, odbywają się degustacje produktu, podczas których hostessy zdradzają sekrety i sposoby jego przyrządzania. Każdy kto zadeklaruje chęć kupienia co najmniej trzech budyni Dr.Oetkera otrzymuje w prezencie plastikową łyżeczkę do budyniu, która zmienia kolor pod wpływem temperatury.
Tradycyjne budynie Dr.Oetkera dostępne są na rynku w nowym, odświeżonym opakowaniu, w 5 smakach: waniliowym, śmietankowym, czekoladowym, toffi i malinowym. Akcja promocyjna potrwa do 19 listopada 2006.
Dołącz do dyskusji: Promocja Dr.Oetkera