Disney+ obniża cenę przed podwyżką. Trzy miesiące w specjalnej promocji
Serwis streamingowy Disney+ przygotował specjalną ofertę promocyjną, w ramach której ofertę platformy będzie można oglądać za 6,99 zł miesięcznie przez trzy miesiące. Z promocji skorzystać będzie można przez 14 dni. Z kolei w grudniu planowana jest podwyżka ceny Disney+.
The Walt Disney Company podało w komunikacie, że nowi i powracający klienci w Polsce mogą subskrybować Disney+ za 6,99 zł miesięcznie przez trzy miesiące. Z oferty można skorzystać w okresie od 6 do 20 września br. Cena w promocji jest o wiele niż standardowa cena za Disney+ wynosząca obecnie 28,99 zł miesięcznie.
Od 6 grudnia klienci Disney+ w Polsce będą musieli płacić już 37,99 zł miesięcznie (na tę cenę przejdą też korzystający z trzy miesięcznej promocji po jej zakończeniu, chyba, że wcześniej anulują subskrypcję). Z kolei cena subskrypcji rocznej platformy zwiększy się z 289,90 do 379,90 zł za rok.
W ub.r. Disney+ w okresie od 8 do 20 września też oferował dostęp promocyjny za 6,99 zł, ale promocja dotyczyła tylko pierwszego miesiąca korzystania z serwisu.
W kolejnych dniach i tygodniach subskrybenci Disney+ mogą liczyć na nowy sezon „Grey’s Anatomy: Chirurdzy” czy czwarty sezon „The Kardashians”. W kolejnych miesiącach w Disney+ pojawią się m.in. drugi sezon serialu Marvala „Loki” czy serialowa ekranizacja serii „Percy Jackson i bogowie olimpijscy”.
W USA pakiety bez reklam na wszystkich platformach Disneya zdrożeją już 12 października. Przykładowo na Disney+ cena wzrośnie o 27 proc. do 13,99 dolarów miesięcznie, a na Hulu - o 20 proc. do 17,99 dolarów. Natomiast 6 września pojawi się nowy pakiet: Disney+ i Hulu kosztujący 19,99 dolarów miesięcznie.
Disney+ będzie walczyć ze współdzieleniem kont
Disney+ w przyszłym roku ma wprowadzić pierwsze rozwiązania ograniczające udostępnianie przez subskrybentów kont osobom spoza ich gospodarstw domowych. Na razie ich szczegóły nie są znane.
W naszym kraju Disney+ jest obecny od czerwca ub.r. W lipcu br. platformę odwiedziło 3,62 mln polskich użytkowników, spędzając średnio po 2 godziny, 14 minut i 52 sekundy, co dało 6,72 proc. udziału w czasie korzystania ze wszystkich platform streamingowych (dane z badania Mediapanel).
Cały koncern Disney w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 4 proc. do 22,33 mld dolarów miał 460 mln dolarów straty netto.
Dołącz do dyskusji: Disney+ obniża cenę przed podwyżką. Trzy miesiące w specjalnej promocji
Dlaczego nie napiszecie ze rok finansowy dla Disneya kończy sie pod koniec października i chcą tylko pochwalić sie przyrostem subskrybentów w rocznych zestawieniach ?
Bo przeklepali na ślepo pewno z jakiegoś deadline i nie wiedzą o tym xd