Promocja cenowa Mcdonald wsparta kampanią reklamową
17 sierpnia w restauracjach McDonald’s na terenie całego kraju ruszyła program 'Strefa dobrych cen'.
Programowi towarzyszy kampania reklamowa.
Program „Strefa dobrych cen” wspiera reklama telewizyjna , w restauracjach znajdują się materiały POP: slajdy, plakaty, podwieszki i banery. Kampania potrwa do 6 września.
Cel kampanii: poinformowanie o kolejnej edycji promocji Strefa Dobrych Cen
Grupa docelowa: młodzi ludzie 18-39, spożywający posiłki w restauracjach szybkiej obsługi usług punktów gastronomicznych, młodzież.
Sposób realizacji kampanii: kampania telewizyjna oraz materiały informacyjne w restauracjach.
Media: kampania telewizyjna od 17 sierpnia do 6 września (spot 30 sek.) w stacjach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Pakiet AtMedia, Tele5, TV Puls.
Inne działania marketingowe: informacja na stronie, materiały informacyjne w restauracjach
Agencja reklamowa: DDB Warszawa
Dyrektor kreatywny: Darek Szubiak
Art. Director: Zuzanna Duchniewska
Copywriter: Piotr Grzelak
Account: Kasia Karaim
Dom mediowy: Optimum Media
Agencja PR: Twenty Four Seven PR
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Alina Tyszkiewicz, National Marketing Manager
Spodziewane efekty kampanii: Przyciągniecie do restauracji młodych ludzi (18-39 lat), dla których cena jest istotnym elementem w podjęciu decyzji o zakupie - nowa oferta w Strefie Dobrych Cen w McDonald’s odpowiada oczekiwaniom tej grupy: zaspokojenie głodu/przekąska w dostępnej cenie - powiedział "Briefowi" Dominik Szulowski, PR Manager McDonald's Polska, - to już czwarta edycja Strefy Dobrych Cen. Za każdym razem zmieniają się produkty, a dotychczasowe doświadczenia są bardzo zachęcające – dodał Szulowski. Strefa Dobrych Cen jest polską wersją europejskiej strategii 3 pułapów produktowych (premium, średniej i powszechnie dostępnej) zwanej Eurosaver.
Dołącz do dyskusji: Promocja cenowa Mcdonald wsparta kampanią reklamową