Program Tomasza Lisa zainteresował 200 tys. internautów
Blisko 200 tys. osób obejrzało pierwszy odcinek programu TomaszaLisa "Co z Polską?', który został udostępniony w zeszły czwartek nastronie internetowej www.cozpolska.pl.
Serwis odnotował w sumie ponad 600 tys. odtworzeń i tym samymmateriał ustanowił rekord oglądalności multimediów w historiiprojektów internetowych Agory.
- Sukces programu jest kolejnym dowodem na to, że Internet corazpoważniej konkuruje z tradycyjnymi mediami. Nie tylko skutecznie jegoni pod względem oglądalności, ale również kreuje inne otoczeniedo odbioru treści. Odbiorca przekazu w Internecie jest bardziejskoncentrowany na jego treści, bo kliknięcie to przecież świadomywybór - mówi Michał Rutkowski, dyrektor generalny Tribal DDB, firmyodpowiedzialnej za internetową stronę przedsięwzięcia.
- Internet daje użytkownikom m możliwość interakcji - dyskusjina forum - ponad 1500 postów w ciągu tygodnia, zadawania pytańgościom - już w drugim odcinku Tomasz Lis zada swoim gościom kilkapytań przez internautów - dodaje Rutkowski.
Wczoraj na stronie www.cozpolska.pl został umieszczonydrugi odcinek programu. www.cozpolska.pl. Gośćmi Tomasza Lisasą Hanna Gronkiewicz Waltz i Ryszard Kalisz.
Program 'Co z Polską?' jest realizowany i emitowany dziękiwspółpracy Tomasza Lisa, agencji Tribal DDB, domu produkcyjnego CutCut, portalu Gazeta.pl i "Gazety Wyborczej". Do emisjiwykorzystywana jest sieć szybkiej dystrybucji treści CoDeeN,dostarczana przez Telekomunikację Polską.
Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Lisa zainteresował 200 tys. internautów