SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni

Nowy magazyn kulturalny TVP 2 „Wstęp wolny” ma mniej widzów niż pozycje, które w tym samym paśmie Dwójka pokazywała rok temu. Stacja w czasie emisji programu przegrywa też z konkurencją.

Średnia oglądalność trzech pierwszych wydań magazynu, emitowanego w niedziele o 17.05, wyniosła 1,07 mln widzów, co dało TVP 2 7,36 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 6,11 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Widownia magazynu, który prowadzą Monika Richardson oraz Piotr Szygalski,  spada z odcinka na odcinek – pierwsze wydanie miało 1,26 mln oglądających, a trzecie – tylko 880 tys.

Rok temu w tym samym paśmie Dwójka notowała lepsze wyniki, bo oglądało ją 1,89 mln osób, a udział stacji wynosił wtedy odpowiednio 12,69 proc. i 12,42 proc.

W czasie nadawania „Wstępu wolnego” TVP 2 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku za TVP 1, który ma aż 38,83 proc. udziału, bo pokazuje „Teleexpress” i „Ojca Mateusza”, Polsatem (13,27 proc.; „Świat według Kiepskich”, „Światowe Rekordy Guinnessa”) i TVN-em (10,59 proc.; filmy fabularne ).

Dane pokazują, że program oglądają głównie kobiety, osoby po pięćdziesiątce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Oglądalność „Wstępu wolnego” odcinek po odcinku 

Wstęp wolnyWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
17-01-20101 260 3928,58%7,53%
24-01-20101 042 6347,27%6,10%
31-01-2010882 5856,06%4,57%
średnia1 069 4727,36%6,11%


Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu 


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 15 644 19738,83%
Polsat1 929 35913,27%
TVN1 538 95510,59%
TVP 2 – Wstęp wolny1 069 4727,36%


Profil widowni programu 

Wstęp wolnyADH %AFF
PłećMężczyźni35,29%73

Kobiety64,71%125
Wiek4-91,45%24

10-154,11%59

16 - 192,61%45

20 - 243,51%43

25 - 294,45%50

30 - 345,58%68

35 - 396,11%86

40 - 445,15%80

45 - 496,70%94

50 - 5411,12%135

55 - 5911,28%149

60+37,93%194
Wlk. miastaWieś41,45%106

< 50 tys.27,07%112

50-100 tys.5,94%69

100-200 tys.5,96%75

> 200 tys.19,58%96
ZawódTop management7,35%95

Pracownicy średniego szczebla11,28%78

Pracownicy fizyczni i rolnicy18,61%92

Emeryci46,17%185

Inni16,59%51
WykształceniePodstawowe52,69%115

Średnie32,43%109

Wyższe9,32%82

Inne5,56%43

Dołącz do dyskusji: Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Kogo to jednak obchodzi? Pani Richardson chciala wrocic do TVP. Udalo sie to jej? udalo. Pensyjke gwiazdorska dostala (12tys). Jest fajnie? JEST. A TVP niech dalej kweka ze pieniedzy nie ma bo ludzie abonamentu nie placa. Na pensje zawsze sa pieniadze :( (szczegolnie te wieksze)
odpowiedź
User
korel
Kto poda mi program o rosnącej widowni, gdy bezustannie od kilku lat przesuwa się jego czasy emisji ? Nie ma takiego! Takie się zawsze robi, gdy planuje sie likwidację audycji, czy programu.
Przestańcie kręcić czasami wydawania Panoramy! To ją zupełnie niszczy, a jest nadal bardzo dobrym programem.
odpowiedź
User
zetes
Nie chcę być okrutny, ale Monika jest już przeterminowana.
odpowiedź