Nowy program lojalnościowy Intermarché. Rusza akcja Interkasa
W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” (Grupa Muszkieterów) marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.
Kampania Intermarché rozpoczęła się 16 marca. Sieć pokazuje, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób.
Jak działa promocja Interkasa
Równolegle sieć uruchamia nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Od 23 marca do 21 kwietnia posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej Interkasa. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać e-bony na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 zł.
Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej.
Akcja promowana jest spotami oraz kampaniami display na platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Zakup i planowanie mediów przeprowadził Mediacom, a koncept kreatywny przygotowała 2012 Agency.
Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym Vein Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański z Beat Shop.
Dołącz do dyskusji: Nowy program lojalnościowy Intermarché. Rusza akcja Interkasa
-przekazać dane osobowe,
-zrobić zakupy za min. 500zł
Ale ta inflacja idzie. No normalnie drożyzna na całego.