SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program III PR ułatwi kontakt z redakcją poprzez „Reporter Trójki”

W środę 1 października w Programie III Polskiego Radia startuje akcja „Reporter Trójki”, w której słuchacze mogą zgłaszać redakcji ważne wydarzenia w ich otoczeniu. Informacje trafią do serwisów oraz audycji reporterskich.

W ramach akcji radiowa Trójka uruchomi specjalny numer 22 333 33 99, pod który słuchacze mogą dzwonić i zgłaszać zaobserwowane wydarzenia. Zgłoszenia zostaną zarejestrowane przez automatyczną sekretarkę, przeanalizują je potem dziennikarze PR3.

- Chcemy dowiedzieć się, co porusza, denerwuje, a nawet oburza naszych słuchaczy, ale również jakie sprawy i zdarzenia ich cieszą i zachwycają. Liczymy na informacje na przykład o jakimś wypadku, o tym, że nagle gdzieś spadł śnieg, czy ulewa sparaliżowała miasto. Chętnie również posłuchamy o tym, że kogoś miło zaskoczyło działanie urzędników lub służb miejskich - mówi Tomasz Ławnicki, zastępca kierownika Redakcji Aktualności w Programie 3 i jeden z pomysłodawców „Reportera Trójki”.

Na potrzeby akcji utworzono adresy mailowe: reportertrojki@polskieradio.pl i reporter3@polskieradio.pl. Informacje (wraz ze zdjęciami i materiałami wideo) można również wysyłać przy pomocy formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej reportertrojki.polskieradio.pl.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Trójki w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 7,3 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Program III PR ułatwi kontakt z redakcją poprzez „Reporter Trójki”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nicki
A to Trójka ma jeszcze reporterów?
odpowiedź
User
gigi
hahaha, jakieś sześć lat po "kontakt tvn24" i tym podobne. Nie ma to jak refleks. Trójka odkryła Amerykę ;)
odpowiedź
User
radiotka
Zgłaszam, że w mojej okolicy coraz mniej ludzi słucha Trójki. Wolą radio autorskie zamiast patronatów medialnych.
odpowiedź