„Prognoza pogody” w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach
Nadawana tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody” była w ub.r. programem telewizyjnych, który cennikowo zarobił najwięcej z reklam. Kolejne miejsca zajęły seriale: „Dlaczego ja?” i „Pierwsza miłość” w Polsacie, „Szpital” w TVN i „Barwy szczęścia” w TVP2.
Z danych cennikowych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wpływy reklamowe telewizyjnej Jedynki przy „Prognozie pogody” po głównym wydaniu „Wiadomości” w 2014 roku wyniosły 305,5 mln zł (wszystkie kwoty w tekście to wartości cennikowe).
Sporo mniej wyniosły wpływy reklamowe wicelidera rankingu reklamowego programów telewizyjnych - nadawanego w Polsacie serialu „Dlaczego ja?”. W ub.r. zarobił on z reklam 194,9 mln zł.
Trzecie miejsce na podium należało także do Polsatu i emitowanego na jego antenie serialu „Pierwsza miłość”. Wpływy stacji przy tym programie wyniosły 191,1 mln zł. Niewiele mniej zarobił TVN na reklamach przy serialu paradokumentalnym „Szpital” - było to 182,7 mln zł.
Nadawane natomiast w TVP 2 „Barwy szczęścia” przyniosły tej stacji przychody reklamowe w wysokości 168,7 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Prognoza pogody” w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach