„Prince Charming” hitem TTV
Pierwsze sześć odcinków programu „Prince Charming” na antenie TTV oglądało 203 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Prince Charming” to projekt Player Oryginal. którego premiera w serwisie odbyła się we wtorek, 12 października 2021 roku. Tego dnia udostępnione zostały dwa pierwsze odcinki. Seria łącznie składa się z 21 odcinków, które kolejno dodawane są w każdy wtorek i czwartek (po jednym odcinku).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Według pierwotnych założeń program miał być dystrybuowany wyłącznie w Playerze. TVN Grupa Discovery była zadowolona z odbioru „Prince Charming” po kilku dniach obecności w serwisie VOD. W związku z tym w trybie nagłym program zostanie wprowadzony do emisji telewizyjnej. Show od 2 listopada nadaje TTV. Program emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 22.30.
Gejowski program śledzi 203 tys. widzów
Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków „Prince Charming” (pokazanych do 11 listopada) w TTV wyniosła 203 tys. osób, co przełożyło się na 2,46 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu oglądało 471 tys. widzów w 4+ (w 16-49 było to 260 tys., a w 16-59 - 337 tys.).
Dotychczas największą widownię program „Prince Charming” w TTV miał 11 listopada. Tego dnia śledziło go 295 tys. osób.
„Prince Charming” minimalnie podnosi średnie długookresowe wyniki TTV. Dla porównania, w 2020 roku udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc.
„Finding Prince Charming” to stworzony w 2016 roku amerykański program randkowy, który powstał dla telewizji kablowej Logo. Polska wersja została nazwana „Prince Charming”.
Uczestnikami programu jest 13 mężczyzn o orientacji homoseksualnej, którzy zabiegają o względy jednego kawalera - tzw. „księcia”. Wszyscy mieszkają razem w odciętej od świata zewnętrznego wilii, a zadaniem „księcia” jest przeprowadzanie licznych spotkań z uczestnikami - zarówno spotkań grupowych, jak i indywidualnych randek z każdym uczestnikiem.
„Książę” stopniowo eliminuje z programu kolejnych uczestników, którzy nie przypadną mu do gustu. W finale randkowego show będzie musiał zdecydować, z którym mężczyzną chce stworzyć dłuższą relację partnerską. W pierwszej polskiej edycji show „księciem” jest Jacek Jelonek.
Finał „Prince Charming” zostanie wyemitowany równocześnie - w TTV oraz w serwisie Player.pl we wtorek, 7 grudnia 2021 roku.
Program kręcono w czerwcu w Hiszpanii
Polską wersją formatu „Finding Prince Charming” na zlecenie Player.pl wyprodukowała firma Jake Vision. Zdjęcia do programu rozpoczęły się na początku czerwca, realizowane były przez kilka tygodni. Prace odbywały się na południu Hiszpanii. Według wstępnych założeń program miał być nagrywany w Meksyku.
Gospodynią show została podróżnicza blogerka Agnieszka „Aggie” Lal.
Poszukiwania zarówno uczestników projektu, jak i „księcia” odbywały się na początku tego roku. Rekrutacja odbywała się głównie na Instagramie. - Osoba z produkcji pisała do pewnych siebie, dobrze wyglądających, wyoutowanych gejów - czytamy w serwisie Pudelek.pl.
Następnie na stronie internetowej producenta (Jake Vision) uruchomiony został również również formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu do projektu mogli zgłaszać się chętni homoseksualni mężczyźni.
Formuła „Finding Prince Charming” to spin-off popularnego formatu „The Bachelor”, w którym kobiety walczą o względy jednego mężczyzny. Polską odsłonę tego cyklu w 2003 roku zrealizował TVN, program nadawany był pod tytułem „Kawaler do wzięcia”. Show był nagrywany w RPA, prowadzącym był Krzysztof Banaszyk.
Dołącz do dyskusji: „Prince Charming” hitem TTV