Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut
Thomas Schäfer, dyrektor generalny Škoda Auto, wprowadza nowy format "TS X" na platformie LinkedIn. W krótkich filmach będzie regularnie zabierał swoich widzów na jazdy testowe różnymi modelami marki.
Pierwszy pokaz nowej generacji modelu Fabia dla mediów z całej Europy odbył się w drugiej połowie sierpnia w Sopocie. Dyrektor generalny Škoda Auto, Thomas Schäfer, zainaugurował tam format "TS X" na platformie biznesowej LinkedIn.
W pierwszym odcinku serii filmów prezes Škody przedstawił te cechy nowego modelu Fabii, które zrobiły na nim największe wrażenie. Razem z dyrektorem ds. komunikacji w Škoda Auto, Jensem Katemannem, odbyli też jazdę próbną.
Thomas Schäfer regularnie korzysta z sieci biznesowej LinkedIn, aby omawiać najnowsze osiągnięcia marki, dzielić się opiniami, spostrzeżeniami i przedstawiać plany na przyszłość. Konto prezesa Škody obserwuje obecnie ponad 33 tys. użytkowników.
Jak zapowiada producent Škody, w przyszłości Schäfer w ramach programu "TS X" będzie regularnie odbywał jazdy testowe kolejnymi modelami marki wraz z gośćmi specjalnymi oraz ekspertami.
Thomas Schäfer jest prezesem zarządu Škoda Auto od sierpnia 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut