Preparat Safari 50WG w natarciu
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową preparatu Safari 50WG dla koncernu Du Pont
Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Zenithmedia.
Kampania wystartowała w lutym i potrwa do maja. Jest skierowana do rolników i poza celem sprzedażowym ma także za zadanie przekonać rolników, że herbicyd Safari 50WG do zwalczania chwastów dwuliściennych jest tańszy niż myśleli. W lutym akcja jest prowadzona w tytułach "Top agrar" i "Poradnik rolniczy", a od marca do maja w "Poradniku plantatora buraka cukrowego" i "Buraku cukrowym". Layout prezentowany w "Top agrar" i "Poradniku rolniczym" zwraca uwagę odbiorcy na zysk wynikający z zakupu Safari, natomiast layout w tytułach: "Poradnik plantatora buraka cukrowego" i "Burak cukrowy" zwraca uwagę na niższą cenę preparatu - ten layout został przygotowany w konwencji atrakcyjnej oferty turystycznej z hasłem "Safari dla buraków - Last Minute" i dopiskiem "All Inclusive".
Dodatkowo w okresie od 28 lutego do 6 marca Safari 50WG będzie reklamowany w Programie I Polskiego. Spoty będą emitowane na antenie tej stacji we wczesnych godzinach porannych (od 5.00 do 10.30).
Dołącz do dyskusji: Preparat Safari 50WG w natarciu