SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Premio: Kochasz swoje auto? My również

Rusza kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcjaprzebiega pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również".

Startująca właśnie pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również"kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowychPremio podkreśla więź emocjonalną między kierowcą a jego autem.Poszczególne layouty wykorzystywane w akcji informują również, żedo od początku paźdzernika każdego zakupionego kompletu oponzimowych Fulda Kristall Montero otrzymuje się gratis firmowy zestawkosmetyków samochodowych Autoland, przy kupnie opony zimowej DębicaFrigo 2 i felgi TSR Pomona dostaje się za darmo zestaw montażowyBimecc, natomiast przy wymianie oleju Castrol otrzymuje się wprezencie płyn do mycia felg tej marki.

Akcja jest prowadzona w punktach Premio (billboardy i gazetki),a 12 października obejmie radio (50 rozgłośni regionalnych).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października -przygotowano globalnie, natomiast planowaniem i zakupem mediow wPolsce zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Premio: Kochasz swoje auto? My również

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl