SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Premiera "Glamour"

Nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet od 27 marca w kioskach

W sprzedaży pojawił się "Glamour" - nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet. Magazyn wydawany jest przez Gruner & Jahr na licencji Conde Nast International. Polski "Glamour" jest 6 edycją lokalną pisma. Dużą popularnością cieszy się już w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Grecji i we Włoszech.

Tematyka "Glamour" jest różnorodna. Magazyn zawiera krótkie i treściwe wiadomości o najnowszych trendach w modzie, nowościach kosmetycznych, a także informacje o gwiazdach, kulturze oraz reportaże z podróży po świecie.

"Glamour" to poręczne pismo o kieszonkowym formacie. Przeznaczone jest dla wykształconych kobiet w wieku 18-35 lat, które poszukują informacji i rozrywki. "Glamour", w odróżnieniu od większości pism dla pań, będzie ukazywał się pod koniec miesiąca. Krótkie terminy produkcji i druku oraz ustalony w ten sposób pierwszy dzień sprzedaży czynią go miesięcznikiem najbardziej aktualnym dla czytelniczki. Reklamodawcom daje to możliwość objęcia kampanią reklamową pełnego miesiąca kalendarzowego.

Cena "Glamour" wynosi 3,90 zł a objętość pierwszego numeru magazynu to 256 stron, w tym 75 stron płatnych reklam, co uważane jest za duży sukces na niepewnym rynku reklamowym. Pierwsze wydanie magazynu ukazało się w nakładzie 500 000 egzemplarzy. Wydawnictwo liczy na sprzedaż 180 000 egzemplarzy pierwszego numeru.

Joanna Brodzik, jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, jest bohaterką okładki pierwszego numeru i ambasadorem pisma. Brodzik wystąpi w reklamach telewizyjnych "Glamour", które wyreżyserował Piotr Wojtowicz, a także na billboardach, w reklamach prasowych i reklamie radiowej.

"Glamour" zapowiadany jest jako jedna z najbardziej spektakularnych premier magazynów w Polsce w ostatnich latach. Wprowadzenie tytułu na rynek zostało wsparte silną kampanią reklamową, która przebiegać będzie pod hasłem "Nie ma ideału, ale jest Glamour". Promocja magazynu wspierana jest ponad 140 spotami emitowanymi w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN24, MTV, na kanałach Ale kino! i Club (blisko 300 GRP).

"Glamour" będzie również objęty kampanią reklamową w prasie, na billboardach, citilightach, w kinach (25 multipleksów w całej Polsce), w radio (Radio Zet i RMF FM), w internecie i przy wykorzystaniu SMS-ów. Oprócz szeroko zakrojonych działań w mediach, miesięcznik wspierany będzie promocjami w punktach sprzedaży - Empikach, sieciach HDS, Ruch i Kolporter oraz Tesco.

Redaktor naczelną "Glamour" została Grażyna Olbrych, poprzednio szefowa polskiej wersji "Cosmopolitana". Olbrych stoi na czele zespołu redakcyjnego złożonego z 25 stałych pracowników i 30 współpracowników. Magazyn wydawany jest przez spółkę G+J Media, której prezesem i wydawcą "Glamour" jest Oliver Voigt, a dyrektorem wydawniczym Katarzyna Opalska - Ścisłowicz.

Oliver Voigt powiedział: "Jestem dumny z pracy Grażyny i jej zespołu. Przygotowali i opracowali naprawdę wspaniały magazyn. "Glamour" emanuje radością życia. Oferuje aktualność, różnorodność i rozrywkę. Wszyscy, którzy pracowali nad tym projektem bezwarunkowo dbali o jakość i międzynarodowe standardy. "Glamour" jeszcze przed wejściem na rynek wprowadził innowacyjne zmiany w segmencie luksusowej prasy kobiecej."

Podczas konferencji prasowej Voigt poinformował, że oprócz sukcesu "Glamour", strategicznym celem wydawnictwa Grun & Jahr w tym roku jest podtrzymanie wysokiej sprzedaży miesięczników "Claudia" (ok. 650 000 egz./ miesiąc*) oraz "National Geographic" (ponad 155 000 egz./miesiąc*). Olbrych zażartowała, że choć "Glamour" jest pismem postfeministycznym, nie stroni od współpracy z mężczyznami.

Dołącz do dyskusji: Premiera "Glamour"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl