Prawie 400 tys. widzów „Kropki nad i” w 2013 roku. Hitem rozmowa z ks. Lemańskim
„Kropka nad i” Moniki Olejnik w 2013 roku gromadziła 392 tys. widzów, niemal tyle samo ile rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był liderem stacji newsowych. Najwięcej widzów oglądało rozmowę z ks. Wojciechem Lemańskim.
Średnia widownia „Kropki nad i” w 2013 roku (w okresie od 2 stycznia do 23 grudnia) wyniosła 392 tys. osób. Przełożyło się to na 2,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był program z udziałem ks. Wojciecha Lemańskiego, wyemitowany 8 lipca ub.r. Obejrzało go 630 tys. osób.
Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki przekroczyły poziom 500 tys. widzów.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
08-07-2013 | 630 478 | 5,84% |
30-01-2013 | 537 555 | 3,31% |
02-01-2013 | 534 912 | 3,27% |
W porównaniu do 2012 roku program stracił raptem 9 tys. widzów. Wówczas śledziło go bowiem 399 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,65 proc. oraz 1,56 proc. udziału.
W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik kanał TVN24 wygrał walkę o widza ze stacją TVP Info, która pokazywała wówczas „Infoexpress”, „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co dało jej 1,59 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News („To był dzień”; 0,57 proc.). Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN24 - Kropka nad i | 392 334 | 2,64% | 1,50% |
TVP Info | 236 280 | 1,59% | 0,60% |
Polsat News | 84 065 | 0,57% | 0,40% |
„Kropkę nad i” na antenie TVN24 oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.
Dołącz do dyskusji: Prawie 400 tys. widzów „Kropki nad i” w 2013 roku. Hitem rozmowa z ks. Lemańskim