Prawdziwy profil w sieci Q-net
Sieć reklamy internetowej Q-net włączyła swoje witryny do badania "Prawdziwy Profil"
Sieć reklamy internetowej Q-net włączyła swoje witryny do badania "Prawdziwy Profil", które jest realizowane w sposób ciągły już od lutego wspólnie z I-Metrią i Global eMarketing.
Badanie "Prawdziwy Profil", które jest połączeniem badania ankietowego z monitoringiem ruchu internetowego witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych, pozwala na przedstawienie reklamodawcom rzetelnych danych na temat profilu użytkownika będącego przecież jego grupą docelową. Wprowadzenie tego badania to prawdziwy przełom w dziejach reklamy internetowej.
"Przy wyborze partnera - w tym wypadku sieci reklamy internetowej - dla klienta podstawowym kryterium jest nie tyle ilość zrzeszonych witryn, ale ich jakość i wiarygodność danych, jakie posiadamy na temat grupy najczęściej odwiedzających te strony internautów. Badanie "Prawdziwy Profil" jest gwarancją takiej rzetelności." - mówi Konrad Batory odpowiedzialny za rozwój sieci Q-net.
"Badanie profilu użytkowników pozwoli reklamodawcy świadomie wybierać witryny, na których chciałby widzieć swoje kampanie reklamowe, a decyzje o wyborze konkretnej strony będą poparte merytorycznie. Cieszę się również, że Q-net dysponuje najlepszym środowiskiem biznesowym dla reklamodawcy " - dodaje.
Sieć reklamy internetowej, Q-net wystartowała 5 listopada 2002 roku. W sieci Q-net znajduje się ponad siedemdziesiąt witryn internetowych, wśród nich witryny z kategorii: biznes, finanse, ubezpieczenia, rozrywka, e-commerce, GSM, Informacje, TV, film, muzyka, podróże, odkrycia, technologie oraz motoryzacja. Witryny zrzeszone w sieci Q-net zostały objęte, oprócz badania "Prawdziwy Profil", badaniem WebProfiler przeprowadzonym przez TNS OBOP. Badanie to jest gwarantowane wszystkim zrzeszonym w sieci Q-net.
Dołącz do dyskusji: Prawdziwy profil w sieci Q-net