Praktiker reklamuje 'Szał zmian' (wideo)
Pod hasłem "Szał zmian" rusza letnia kampania reklamowa sieciPraktiker. Akcja o nazwie "Praktikomania" promuje konkretneprodukty dostępne w tych sklepach w korzystnym systemie ratalnym.
Startująca właśnie kampania reklamowa sieciPraktiker to druga z cyklicznych akcji o nazwie"Praktikomania". Kreacja oparta na motywie graficznym wirującejniebieskiej linii oraz haśle "Szał zmian. Lato w Twoim domu iogrodzie" promuje wybrane produkty dostępne w tych sklepach w 20ratach bez oprocentowania. Przekaz jest skierowany do klientówindywidualnych i profesjonalnych mieszkających w dużychmiastach.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN imniejsze stacje), radiu (RMF FM i rozgłośnie lokalne), prasie(tytuły lokalne, gazetka promocyjna dołączona do "GazetyWyborczej"), internecie (bannery, mailing) oraz w formie materiałówPOS (plakaty, naklejki podłogowe, hangery, wobblery oraz gadżetydla dzieci). Kreację kampanii - zaplanowanej do 9 lipca -przygotowała agencja reklamowa S4, zakupem mediówzajął się dom mediowy Maxus, natomiast działaniaPR realizuje agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Praktiker reklamuje 'Szał zmian' (wideo)